=SNAPS= Is recruiting (Swedish/Svensk)

Hej!

Vi är en helsvensk Squadron med målsättningen att ha kul medan vi spelar ihop.

Vårt fokus ligger på Ground Realistic Battles och har inga krav på någon av våra spelare - Alla är välkomna!

Vi kommunicerar helt och hållet på Svenska på Discord och uppmuntrar alla medlemmar att hänga där.

Välkommen till oss i =SNAPS=!

— Same message in English ----
We are an all-Swedish Squadron with the goal of having fun while playing together.

Our focus is on Ground Realistic Battles and has no demands on any of our players - All are welcome!

We communicate entirely in Swedish on Discord and encourage all members to hang out there.

Goood morning vietnam! We’re still looking for you :)

April 1st is here but its no joke that we are still recruiting ;)

We are still recruiting Swedish players. Welcome!

discord.gg/Hy6fgxyf85

I skrivande stund är skvadronen fulltalig (128/128 medlemmar) men det går utmärkt att ansöka trots detta - Vi gör gärna plats för aktiva spelare :)

At the time of writing, the squadron is full (128/128 members), but it is perfectly possible to apply despite this - We are happy to make room for active players :)

Kul och aktiv klan måste tilläggas. Vi körde vår första Squadron Realistic Battles häromdagen förövrigt, vilket var väldigt lattjo :)

Kom och sök till oss!

Jag har varit med i någon månad nu och det är en aktiv klan med trevliga medlemmar.

Det är alltid någon online på discorden att spela med, få tips och trix av eller bara sitta och snacka med. Rekommenderar starkt att ni går med oavsett om du precis börjat eller en rutinerad spelare.

Varit med drygt en månad känner mig välkommen med schyssta medlemmar lika roligt att spela med dom varje gång.

Det finns alltid någon som är online på discord så vill man spela med någon så finns den möjligheten bara hojta på discorden vilket jag tycker är super.

Rekommenderar starkt denna klan.

Har spelat sedan 2016, och detta är den första aktiva svenska squadronen jag har hittat.
Finns ofta någon att spela med och samtliga är trevliga, vilket är kul. Rekommenderar starkt för er som letar efter andra svenskar att spela med samtidigt som ni får squadron vehicle research!

Första War Thunder-communityn jag gått med i och de har verkligen gjort spelet mycket roligare att lira. Jag kan inte ge tillräckligt med beröm åt alla deltagare som är supertrevliga, välkomnande och roliga, vilket skapar en fantastisk atmosfär! Så tveka inte att joina!

Går gärna med om ni spelar Simulator Battles också :)

Halloj!
Vi kör inte sim i någon vidare utsträckning men du likväl välkommen :)
Vi har börjat spela Squadron Realistic Events (Squadron Battles) också, om det är av intresse!

Vi sitter mycket på Discord och spelar ihop - Här är länken:
Discord.gg/Hy6fgxyf85

Varmt välkommen!