Dear Moderation Team,
I would like to formally request the permanent deactivation of my forum account. This refers only to the forum account and not to my game account.
Over time, I have grown increasingly dissatisfied with my experience on the forum. A major factor contributing to this decision is the clear difficulty in being heard when presenting feedback, concerns, or reports regarding in-game issues, especially those related to events or game balance. Despite efforts to participate constructively, it often feels as though these contributions are overlooked or not properly considered.
Additionally, I recognize that part of this issue may stem from my limitations in expressing myself clearly in English. This language barrier can lead to misunderstandings or misinterpretations of my intentions, which further reduces the effectiveness of any feedback I attempt to provide.
Another concern is the general behavior observed from certain forum users. In many discussions, instead of constructive engagement, there are recurring instances of disruptive or low-quality responses that derail conversations and diminish the value of meaningful dialogue. These patterns seem to persist without consequence, making it increasingly difficult to participate in a productive environment.
Given these factors, I believe that permanently stepping away from the forum is the most appropriate decision.
Thank you for your time and understanding.
Finally, I would like to formally express my sincere appreciation to the users who contributed constructively to the discussion in my HESH ammunition topic. Your insights and engagement were genuinely valuable.
I also extend my thanks to the moderators for their ongoing work in maintaining the forum and ensuring its functionality.
With that said, I offer my respectful farewell to all members of the forum.
Sincerely,
Oni-chan-Yamete-kudasai
Prezada equipe de moderação,
Gostaria de solicitar formalmente a desativação permanente da minha conta no fórum. Este pedido se refere apenas ao fórum e não à minha conta do jogo.
Com o passar do tempo, venho me sentindo cada vez mais insatisfeito com minha experiência no fórum. Um dos principais fatores para essa decisão é a dificuldade clara de ser ouvido ao apresentar feedbacks, preocupações ou relatos sobre problemas do jogo, especialmente relacionados a eventos ou balanceamento. Mesmo tentando participar de forma construtiva, frequentemente tenho a sensação de que essas contribuições são ignoradas ou não consideradas adequadamente.
Além disso, reconheço que parte desse problema pode estar relacionada à minha limitação em me expressar claramente em inglês. Essa barreira linguística pode gerar mal-entendidos ou interpretações incorretas das minhas intenções, reduzindo ainda mais a efetividade dos feedbacks que tento fornecer.
Outro ponto importante é o comportamento de alguns usuários do fórum. Em diversas discussões, ao invés de um engajamento construtivo, há recorrência de respostas negativas ou irrelevantes que desviam o foco dos tópicos e prejudicam qualquer debate produtivo. Esses padrões parecem persistir sem consequências, o que dificulta ainda mais a participação em um ambiente saudável.
Diante desses fatores, acredito que me afastar permanentemente do fórum seja a decisão mais adequada.
Agradeço pela atenção e compreensão.
Por fim, gostaria de expressar formalmente meu sincero agradecimento aos usuários que contribuíram de forma construtiva na discussão do meu tópico sobre munições HESH. Suas observações e participação foram genuinamente valiosas.
Também deixo meus agradecimentos aos moderadores pelo trabalho contínuo em manter o funcionamento do fórum.
Dito isso, deixo aqui minha respeitosa despedida a todos os membros do fórum.
Atenciosamente,
Oni-chan-Yamete-kudasai