Do you speak Dutch? Do you want to know other Dutch-speaking people? Are you 18 or older? We are a squadron that’s looking for a fun and casual experience for all members. Come and join our Discord: P4n1C
See you there!
In bullet points:
P4n1C - Squadron
Type of squadron: Casual (if you’re lvl 1 or 100, doesn’t matter)
Activity: above 0
Modes: any
Type of vehicles: Ground, Air & Naval (basically anything)
Preferred nations: any
Preferred game servers: EU and CIS (occasional US)
Ervaren en onervaren spelers welkom voor een fijne vlieg-, vaar- en rijervaring!
Experienced and inexperienced players welcome for a fun flying, driving and sailing experience!
Vanaf 1 januari 2024 wordt het hebben van activiteit verplicht omwille van de vele aanvragen om aan de squadron mee te doen, zolang je meer dan 0 activity-points hebt (ongeveer 200 RP halen in een maand tijd), kan je blijven.
From the 1st of januari and onwards, having a positive activity in War Thunder will be mandatory to stay in the squadron. This amounts to about 200 RP in a month.
Spreek een Deputy, officer or Commander aan als je de discord binnenkomt, zij zullen je binnenlaten.
Talk to a Deputy, officer or commander when you enter the discord, they’ll let you enter.
NL: Wil je leren vliegen? Dat kan je vragen aan een sergeant of officier, als zij ervaren zijn met vliegtuigen zullen ze je graag helpen!
ENG: Do you want to learn to pilot a plane? Ask any sergeant or officer, if they are experienced with flying they will gladly help you!
NL: Komend weekend op 7 september houden we een fotoshoot voor de Nederlandse Luchtmacht in War Thunder.
Eng: This coming 7th of september we will host a fotoshoot for all Dutch Royal air force planes in War Thunder.
Wel, deze avond hadden we bijvoorbeeld 20 mensen in een spraakkanaal op discord. Maar op de gemiddelde avond zien we tussen de 6 en 10 mensen die in Discord in een kanaal zitten.
in War Thunder zelf halen we tussen de 16.000 en de 20.000 activity:
Dankjewel voor de snelle reactie, dat had ik niet verwacht.
ik ben namelijk opzoek naar een redelijke volwassen clan ben zelf 30. dus zoek een clan met beetje zelfde range spellers . speel zelf aardig wat uurtje per dag van smiddags 3 4 tot snachts 3 4 uur ben ik wel online te vinden. some ook hele dag . ben vrij nieuwe speler nog van klein half jaartje. usa main line up met max 11.7 grb 12.7 arb , mijn activity rate in mijn sqaudron nu is 3960 ben eigenlijk altijd wel in voor sqaudron van af br 6.7 tot waar ik in mee kan en vind under br spelen voor paar games ook niet heel erg.
Je bent zeker alvast welkom op de discord zelve. Mocht je ook nog bij de squadron in War Thunder zelf willen komen kan je dat mondeling met ons bespreken op discord. Nog één ding: de leeftijden van onze squadron gaan van de 18 tot de 67. Je zal zeker wel peers vinden ;) .