Utrpenie menom Phantom F4S

Zdravím borci . Hru hrám už nejaký ten piatok ( budú to už roky ak počítam i môj starý účet ) mám už čo to odohrané , niesom teda začiatočník . Kedže som hral všetky iné národy než USA a dostal som chuť sa prepracovať až k F-16 ( ktoré onedlho bude Slovenská armáda mať ) tak som si doprial Prémiový F4S na BR 11.3. Vedel som už vopred že radar na tejto mašine nieje zrovna najlepší na tom BR . Ale nečakal som že to bude až také peklo. Najviac ma samozrejme zaujali videa na youtube kde s tým chalani rozdávajú jeden kill za druhým , no ja v kombinacii s radarovými raketami zabijem s týmto niečo raz za uhorský rok . Problémom je že i ked držím Lock na nepriatelovy kľudne aj 20km no v momente ked rakety vystrelim sa lock automaticky stratí a znovu locknuť rovnakého nepriateľa nedokážem . Nikdy som tento problém nemal ( resp nikdy nie v takejto miere) U sovietov . Ked po mne vystrelí rovnaký Phantom F4S radarovku zabije ma bez problémov .Ak ja použijem tu svoju , ani nie po sekunde stráca to automaticky lock a raketa ani nedoletí . Je to extrémne frustrujúce niekedy vypáliť aj všetky 4 rakety po jednom a modliť sa aby sa aspoň jedna trafila ak vôbec. Podotýkam že i za predpokladov že dotyčný letí len rovno ani sa neuhne ani nepustí Dipol , tak strácam lock alebo aj ked sa lock drží raketa ho preletí , podletí atd atd . Neviem teda či tu niekto taktiež má rovnaký problém . Neviem kde robím chybu no s parametrami ktoré ten radar a tá raketa majú by sa toto a v takej miere diať rozhodne nemalo . Jediné killy mam akurát tak s infra raketami a s kanonom … Ale radarovky aj ked ich nosím štyri … sú mi v 99% hrách na prd … už sa modlím nech čím skôr vyskúmam F14 či F16 aby som mohol skončiť toto moje utrpenie … Ak má niekto nejakú radu sem s tým :) som samé oko…