Pytanie dotyczące zakupu czołgów premium

Cześć. Z racji tego, że jest promocja na czołgi premium za orzełki zwracam się do was z zapytaniem, jako totalny laik.
Gram póki co tylko niemieckimi czołgami oraz izraelskimi. Posiadam 2 czołgi premium - Turm III i Sholef.
Z racji tego, że są obecnie fajne przeceny chciałbym powiększyć nieco flotę czołgów.
Planowałem zakup 4 sztuk - 2 sztuki na USA (bo planuję ogrywać jako następne) oraz 2 sztuki ZSRR. Mowa oczywiście o czołgach z BR 8.0+.
Teraz pytanie, czy taki zabieg ma sens? Dodam, że jestem zielony i gram kilka miesięcy, dlatego też pytam. Czy warto kupić po dwa czołgi premium w momencie gdy mam totalnie nierozwinięte drzewko?

1 Like

Myslałem o czołgach: USA Wolfpack i T54E1 oraz ZSRR T80UD i 2s38

Sens ma na pewno, pod warunkiem, że pary będą miały zbliżoną klasyfikację bitewną. Wtedy masz potencjalnie 4 wyjazdy taką parą (do każdej maszyny za ZO otrzymujesz zapasowe użycia ;) ).

Tym samym, w drzewku rosyjskim masz przykładowo IS-6, Obiekt 120 oraz TO-55 (pozostałe dwa są z przepustek bitewnych).

obraz

Nieco wy… niżej w drzewku, masz inną parę, tym razem oba za złote orły - 2S38 oraz T-80UD (T-72AW jest ze sklepu, promocje pewnie po zakończeniu tej za złote orły)

obraz

W drzewku USA jest nieco mniej opcji za złote orły, ale za to w sklepie jest więcej zestawów.

obraz

W tym wypadku bardziej polecał bym Wolfpacka i dobrać Abramsa KVT ze sklepu, będziesz mógł jeździć oboma nie “upośledzając” lineupu.

1 Like

Właśnie myslałem o połączeniu ZSRR - 2S38 i T80ud. Jakie połączenie byś polecił w jakiejkolwiek innej nacji żeby to miało ręce i nogi? Ewentualnie mogę zakupić 5 czołgów (2+3) jeśli zajdzie taka potrzeba.
Mam jeszcze pytanie odnośnie gry po zakupie, bo tak naprawdę będę miał po 2 czołgi premium i będę musiał grać nimi na tyle dużo żeby wbić jakikolwiek czołg niepremium do zbliżonego BR zanim tak naprawdę go uzyje, dobrze myslę??