Ping

Ping tem alguma influência na gameplay?

Translation: Does ping have any influence on gameplay?

Will answer in english and then use google translate so sorry if it doesnt make any sense.

Not massively. At least i’ve not had any notable issues connecting to North American servers from the UK to get into Sim matches quicker. If I connect to EU, i get around 20 ping, but if I connect to the US its more like 100 ping. I’ve never really had any major issues outside of maybe niche problems like landing on a carrier.

It might have a greater impact in ground, where the fraction of a second reaction times come into play, but if you are playing air or naval. Ive never noticed any issues

Translation:

Responderei em inglês e depois usarei o Google Tradutor, desculpe se não faz sentido.

Não massivamente. Pelo menos não tive nenhum problema notável ao conectar-me aos servidores norte-americanos do Reino Unido para entrar nas partidas do Sim mais rapidamente. Se eu me conectar à UE, recebo cerca de 20 ping, mas se me conectar aos EUA, é mais ou menos 100 ping. Eu realmente nunca tive grandes problemas fora de talvez problemas de nicho, como pousar em uma transportadora.

Pode ter um impacto maior em solo, onde os tempos de reação de uma fração de segundo entram em jogo, mas se você estiver jogando aéreo ou naval. Nunca notei nenhum problema

En lugar de mirar el ping, debería mirar la pérdida de paquetes. Sólo se necesita una pérdida de paquetes del 3% para tener un efecto significativamente negativo en tu juego.