Jump to content

Não da para jogar mais do que 3 partidas seguidas, muitos rackers, principalmente no modo combate aéreo BR-4.0.
Pior de tudo no próprio YouTube a vários tutorial de diversos hacer atualizados e são os mesmo usados.  eu não sou cego, pior que a maioria dos jogadores ficão defendendo esses lixos durante a partida.

não consigo jogar nem uma hora que ja aparece esses lixo. na ultima partida começou o jogo com um inimigo marcado com a caveira como se ele tivesse me matados, uns segundos depois ele me mata-o com um tiro a quilômetros de distancia. tirando os que você mata e não ganha kill, e ele só renasce com o mesmo avião, tirando o mais usado de se regenerar em voou e tiro perfeito, com toda esse xxx do Virus-Chines acontecendo e esses bostas ficam usando racker fre-virus.

não espero respostas pois ja reportei esses lixos, to aqui apenas para marcar no tempo espaço, minha angustia de jogar com racker, para não falarem depois que ninguém reclama de racker no jogo.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Gaijin, the modern tanks needs new mechanics that reflects its real parts. The laser range finder sometimes gives the gunner false distances metrics; three different distances so the gunner chooses the mostly realistic one; the barrel elevates automatically with the laser range finder data; Lead is plot automatically by the fcs with gunner activation. 

An Ai system for the gunner and commander operating independently from the player, so if the player is being the commander, the gunner look for targets and shoot automatically, reporting the detection and firing. If the player as commander find a target and points it for the gunner (it happens today), the gunner shoots automatically.
When the player is gunnering, the commander looks for target. If it locates someone, it re-direct the player/gunner automatically to it. An option can but put for the player if he wishes to activate that function or not.
If the player dont want the commander auto re-direction, a advice pops on the screen point the locate the target.

To diferentiate the old from most advanced tanks, if on the real vehicle the commander has a independently laser range finder with thermal, if fasten the range measurement by the commander.

Its something that i think that should be implement in the tanks mechanics for now.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...