Jump to content

İngiliz tankları ağacı tahmini araçlar ?


Bozbucak
 Share

  • 4 weeks later...
Düşük tierler konusunda pek bilgim yok ama tier 4 ve 5'de centuriondan bir kaç model ve conqueror bekliyorum.Tortoise de gelebilir belki.Ingiliz tank ağacı sunulduktan sonraki patchlerde de chieftain ilk model ya da ikinci modeli gelir büyük ihtimalle.Benim şahsi görüşüm ilginç ve eğlenceli bir ağaç olacak ama gaijin ilk başta şu ap/apds mühimmatlara düzgün bi ayar vermeli yoksa ingiliz ağacı adamı kanser eder.
medal medal medal medal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Churchill, Comet ve Centruion Mk III açıklandı. Cromwell'in geleceği de kesin. Sherman Firefly için premium olacak deniyor globalde ama söylenti henüz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tortoise seri üretime girdi mi yav?

 

Churchill serisinden baya bi tank olur bence, malum çok varyantı var.

 

Crusader ve Matilda'ları da görürüz bence düşük seviyelerde.

 

Diğerleri açıklanmış zaten (Comet, Centurion vb.).

Edited by KommandantBerk

Share this post


Link to post
Share on other sites

churchill tanklarını 2 ve 3 tier de görürüz çünkü churchill 1 -2 -3 diye gidiyorlar  comet de 3 . tierde olur gibime geliyor , centurion tier4 olur sanırsam cromwel valentine bunlar tier 1 yada 2 dir tahmini , ingilizler geldiğinde tier1 oyna başladığımızda heryer ingiliz tankı kaynıyor olacak tıpkı amerika geldiğindeki gibi :D 

medal medal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yüksek seviye ağır tank olarak hangi tank aday ?

 

Tahminimce Tortoise (gelirse tabii) ve Centurion yüksek seviyeli araçlar için ilk adaylardan.

 

Edit: Churchill'in varyantlarından biri de olabilir yükseklerde.

 

Edit 2: A9, A10 ve A13 gibi hafif tankları da bence oyunda görebiliriz. Challenger da bence. Sentinel gibi Avustralya'nın tanklarını da premium araç olarak getirebilirler. Archer tank imha edici olarak gelirse çok can yakacak bi araç olabilir. 

Edited by KommandantBerk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tahminimce Tortoise (gelirse tabii) ve Centurion yüksek seviyeli araçlar için ilk adaylardan.
 
Edit: Churchill'in varyantlarından biri de olabilir yükseklerde.
 
Edit 2: A9, A10 ve A13 gibi hafif tankları da bence oyunda görebiliriz. Challenger da bence. Sentinel gibi Avustralya'nın tanklarını da premium araç olarak getirebilirler. Archer tank imha edici olarak gelirse çok can yakacak bi araç olabilir.

Oraya bir conqueror yazmanızı rica ediciyim.M103'ün biraz daha iyi hallicesi.
medal medal medal medal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oraya bir conqueror yazmanızı rica ediciyim.M103'ün biraz daha iyi hallicesi.

 

Unutmuşum yav, gelme üstüme  :crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reserve tankları Cruiser 1 le 2 olur,

 

Light serisi,Cruiser 3,Cruiser 4,Tetrarch,Covavanter,Crusader olur

Medium serisini pek bilmiyorum ya Grantla başlar sanırsam,Sherman II,Sherman III,Cromwell,Sherman Firefly,Comet diye gider

Heavy serisi yerine Infantry serisi olur oda Matilda I,Matilda II,Valentine,Churchill I,II,III,IV,VII diye gider,

TDlere UC 2 pdryle başlar öyle gider ya ingiliz tdleri hakkında pek bilgim yok :D tier 3 başlangıcında archerle achilles falan gelir,tier v olarakad tortoise gelir sanırsam

Premium olarakta Sherman Firefly Tulip,Churchill MK IV AVRE olur sanırsam :D

Edited by SGTJasonSD1
medal medal medal medal medal medal medal

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Konuyu hortlatıyorum ama bi bakın derim; http://warthunder.com/en/devblog/current/827

 

Edit: http://live.warthunder.com/post/256465/en/ (reklamımı da yaparım  :lol:)

Edit 2: Bunlar premium araçlarmış  :crazy:

Edited by KommandantBerk

Share this post


Link to post
Share on other sites

İngilizlerde Anti-Tank görevi görevi yapacak ana tanklar bunlar. Eğer prem olurlarsa elimi sürmem. 

 

Maalesef pre'ler hocam  :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

İngilizlerde Anti-Tank görevi görevi yapacak ana tanklar bunlar. Eğer prem olurlarsa elimi sürmem. 

 

tankların kamuflajlı versiyonları pre olacak. ortalığı velveleye verenlere inanmayın. bunların normal versiyonları da ağaçta olacak. şu an çeviriyorum haberi.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allah aşkına bana biri eylül bitmeden yada ekimin başında gelecek desin

Katılıyorum. Eylül bitti zaten. Ekim içerisinde gelmezse ben daha beklemem. Ölüm gibi, vakti gelince gelir der geçerim...

medal

Share this post


Link to post
Share on other sites

tankların kamuflajlı versiyonları pre olacak. ortalığı velveleye verenlere inanmayın. bunların normal versiyonları da ağaçta olacak. şu an çeviriyorum haberi.

 

Bu gösterilenler pre olacak diye anladım ben  :crazy: Normal hallerini bilmiyorum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu gösterilenler pre olacak diye anladım ben  :crazy: Normal hallerini bilmiyorum.

doğru anlamışsın ama bunlar aynı M18 Black Cat gibi özel tanklar. pre olmayan versiyonları da olacak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ingiliz tanklarının IV seviyeye kadar çok güçlü tanklarının olacağını sanmıyorum. Nasıl amerikan tankları ilk geldiğinde rus ve almanların tokatlamasına maruz kaldıysa ingiliz tankları da bence IV seviyeye kadar tokatlanabilir. Ama IV seviyeden sonra roller değişebilir, o ayrı konu.

medal medal medal medal

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...