Ronni_Hansen

TASKFORCE DENMARK

31 posts in this topic

VELKOMMEN TIL

TASKFORCE DENMARK

DEN

dcelxz.png

TEAMSPEAK

eurots4.gameservers.com:9449

Hvem er vi.

Vores historie går helt tilbage til 2013 hvor vi kæmpede bravt i flyvevåbnet, nu starter vi op igen.

Vi er en dansk klan som vil gøres vores lille land bemærket i både fly og tank.

Det er noget vi har gjort før og det er noget vi vil gøre igen.

Hvis du vil være medlem, så skal du opflyde disse simple krav:

Du skal være 18+

Du skal kunne komme på teamspeak.

Respektere andre.

Lytte til den leder du bliver tildelt.

Du skal ha det sjovt .

Alle er velkommen, ung som gammel, du skal blot opfylde disse krav.

God kamp derude

Edited by Ronni_Hansen
1

Hvilke dage... og tidspunkter er I at træffe?  :dntknw:

0

vi er jo lige startet op igen, så vi er ikke mange medlemmere pt. men det kommer jo nok løbene, så det er lidt svært at sætte tid på pt.

Jeg plejer at være på ca. 19:15

0

Hvilke dage... og tidspunkter er I at træffe?  :dntknw:

Jeg er pt on-line dagligt, hele dagen ... dog med pauser o.o .... sporadisk fra kl. 09.00 til ... uhm ... deromkring LOL

Bemærk, jeg er almindeligt menigt medlem, og har nul beføjelser... men, kan NÆSTEN garantere et liulle grin hvis vi flyver sammen :P

0

Hyggeligt at møde jer her til aften... ses en anden god aften  :yes:

Jeg kan varmt anbefale til andre... at I prøver   ;)s

Edited by Einherjerne
0

:Os ... suk! Er ved at formater og genindlæse min Game-PC (ny SSD), men vender tilbage  :salute:

:)s  18/03-15 @ 20:13... så er skidtet oppe og køre igen :?s  skal lige teste settings mv. - ses   :)s

Edited by Einherjerne
0

Kon nu frisk folkens og lad os vise resten af verden at Danmark skal frygtes. :salute:

Bliver lidt svært, hvis der ikke er nogen aktivitet på TS i en uge   ;)s

0

Einherjerne Vi er ved at starte op igen og det tager lidt tid mange af os har ting i det rigtige liv som også tager tid.
Hvis alle Danskere nu tog sig samme og gik samme så kune vi være en pæn styrke men at give op efter en uge er lidt bah.

Så jeg opfordre nu igen til at de danske spillere som ikke har en clan eller er i en EU som vil noget dansk at samle sig her.

0

kan i bøje reglerne fordi jeg er kun 13 år, men jeg har før fået lov til at være med i 18+ klaner. og af hvad jeg ved havde de ikke noget mod min alder. jeg regner også med at grunden til i ikke vil have mindre årige med er fordi mange kan være irreterende barnlige. så hvis i er søde vil i bøje reglerne og give mig en chance.

IGN: illdan2145

Steam: Priest eller jskovby

0

Einherjerne Vi er ved at starte op igen og det tager lidt tid mange af os har ting i det rigtige liv som også tager tid.
Hvis alle Danskere nu tog sig samme og gik samme så kune vi være en pæn styrke men at give op efter en uge er lidt bah.

Så jeg opfordre nu igen til at de danske spillere som ikke har en clan eller er i en EU som vil noget dansk at samle sig her.

Jeg har absolut ikke opgivet   :?s

:lol:  I har skam ikke patent på at have travlt i det "rigtige" liv - ditto her   ;)s   meeen jeg har nu logget ind på TS mange gange (også over mere end en uge), uden at finde nogen aktivitet... måske jeg bare har været uheldig   :dntknw:

Måske I skulle lave en fast ugedag(e), og et fast tidspunkt(er) her i starten, ellers bliver det jo svært at "mødes"   :good:

Edited by Einherjerne
0

Hey hey!

Jeg vil se om jeg ikke kan finde jer en (i ?) aften. Kunne være sjovt at flyve/køre med lidt andre. :)

0

OKI... Jeg er på omkring kl. 19 (09/04-2015)    :yes:

Jeg er "kun" til Air Arcade Battle (AB/AAB).

Nu ved jeg jo ikke hvilke TBR du/I føler jer mest på hjemmebane?

For mit vedkommende ligger det på ca. 3 - 6. Holder mig helst under 6 da jeg syntes jet's er kedelige at flyve. ikke at jeg ikke har dem. 

Edited by Einherjerne
0

Hej igen  :)s

Nogen specifik årsag til at Team Speak (TS) er lukket? Jeg modtager "Error" (se nedenfor)  :dntknw:

[attachment=135181:ERROR.jpg]

Edited by Einherjerne
0

Hmmm!  :?s

Da der ikke sker mere på denne kanal "Task Force Denmark"... hvilket er ærgerligt, så har jeg oprettet min egen  :yes:

Kig ind på: [FS727] RDAF - Fighter Squadron 727  (kan findes i War Thunder og på den officielle War Thunder Team Speak Server)  ;)s

Send mig en PM hvis du har spørgsmål eller kig ind forbi "mit nye"  (HER)

Edited by Einherjerne
0

hej mit navn er Sigurd of jeg er 13 år gammel og jeg vil gerne være med i jeres klan. jeg har meget erfaring med war thunder og jeg ved en masse om kampvogne. jeg har ikke været med i en klan før. 

0

Hvis der er nogle der er intresseret i at spille lidt tanks med mig har jeg en TS server. PM mig eller fang mig i spillet.

0